مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-23بين الملل

پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی قطعی است


وزیر دفاع ایران در گفت وگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه گفت: رژیم منحوس صهیونیستی تلاش دارد تا انتقام شکست غیر قابل ترمیم و بی سابقه عملیاتی و اطلاعاتی خود را با کشتار کودکان و مردم بی گناه جبران کند.

- وزیر دفاع ایران در گفت وگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه گفت: رژیم منحوس صهیونیستی تلاش دارد تا انتقام شکست غیر قابل ترمیم و بی سابقه عملیاتی و اطلاعاتی خود را با کشتار کودکان و مردم بی گناه جبران کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع ، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت وگوی تلفنی با سپهبد محمود عباس وزیر دفاع سوریه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به خصوص حمله به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: وضعیت فلسطین دردآور است و ما را اندوهگین کرده است.

وی با اشاره به پیروزی های حماس در عملیات طوفان الاقصی گفت: بعد از این موفقیت ها رژیم صهیونیستی ذات و سرشت واقعی خود را با جنایات غیر انسانی در غزه عیان تر کرد.

وی با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی در بمباران فرودگاه حلب و دمشق که منجر به شهادت و مجروح شدن افسران شجاع و مردم بی گناه سوریه شده است، تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی از این حملات ارسال این پیام است که این رژیم در تمامی جبه ها قادر به پاسخ جدی است و این در حالی است که این رژیم شکننده تر و پوشالی تر از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی قطعی است

پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی قطعی است