مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-30پزشكي

چرا تشخیص زودهنگام آلزایمر بسیار مهم است؟


آغاز زودتر درمان به دارو ها فرصت بیش تری برای پاکسازی آمیلویید و جلوگیری از آسیب رسیدن به نورون های مغز می دهد.

این بدان معناست که حتی ممکن است نه تنها برخی از علائم پیشرفته تر آلزایمر مربوط به حافظه و شناخت را به تاخیر بیندازیم بلکه قادر خواهیم بود با .

- به گزارش  تابناک به نقل از تایم،بیماران مبتلا به آلزایمر اکنون گزینه های بیش تری برای درمان بیماری خود دارند دو دارو برای درمان علل آلزایمر تایید شده و سازمان غذا و داروی ایالات متحده در حال حاضر در حال بررسی تایید داروی دیگری است که می تواند از سال آینده در دسترس قرار گیرد.

بسیاری از محققان تمرکز بر روی چگونگی کسب بیش ترین فایده از این درمان ها را آغاز کرده اند: این که چگونه افراد بیش ترین سود را خواهند برد، افراد چه مدت زمانی به درمان نیاز دارند و نحوه اندازه گیری اثر داروها چگونه خواهد بود.

آنان هم چنین در حال بررسی این موضوع هستند که این داروها آیا می توانند علاوه بر کُند ساختن روند پیشرفت بیماری از برخی از اثرات مخرب تر ناشی از آلزایمر نیز جلوگیری کنند یا خیر.

ایسایی و بایوژن سازندگان لکانمب تازه ترین داروی مورد تایید برای آلزایمر و هم چنین ایلای لی لی سازنده داروی دونانمب که سازمان غذا و داروی امریکا در حال حاضر برای تایید احتمالی آن تا پایان سال در حال بررسی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تشخیص زودهنگام آلزایمر بسیار مهم است؟

چرا تشخیص زودهنگام آلزایمر بسیار مهم است؟