مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-17بين الملل

نظرسنجی معاریو: ائتلاف نتانیاهو اکثریت کنست را از دست می دهد


نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان داد که در صورت برگزاری انتخابات سراسری در همین امروز، ائتلاف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اکثریت پارلمانی را از دست داده و ائتلاف اپوزیسیون به قدرت می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باوجود تلاهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی برای سوءاستفاده از جنگ علیه نوار غزه برای باقی ماندن در قدرت و فرار از ماه ها اعتراضات خیابانی علیه خود، نظرسنجی ها اما از واقعیت دیگری حکایت دارند.

نظرسنجی روزنامه معاریو نشان می دهد که اگر هم اکنون انتخابات سراسری مجدد در فلسطین اشغالی برگزار شود، کرسی های حزب لیکود به رهبری نتانیاهو در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به 17 کرسی کاهش می یابد.

از سوی دیگر، بر اساس نتایج این نظرسنجی که امروز (جمعه) منتشر شد، تعداد کرسی های حزب بنی گانتز وزیر جنگ پیشین این رژیم در کنست نیز به 42 کرسی افزایش می یابد.

معاریو گزارش داد که ائتلاف احزاب کابینه کنونی تل آویو در انتخابات جدید، اکثریت کنست را از دست می دهند زیرا تعداد کرسی های آنها مجموعا از 42 عدد بیشتر نمی شود.

در طرف مقابل، احزاب اپوزیسیون نتانیاهو اما با دستیابی به 78 کرسی از 120 کرسی کنست، به اکثریت پارلمان رژیم جعلی صهیونیستی دست پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی معاریو: ائتلاف نتانیاهو اکثریت کنست را از دست می دهد

نظرسنجی معاریو: ائتلاف نتانیاهو اکثریت کنست را از دست می دهد