مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-08حوادث

محموله بزرگ شیشه در زاهدان کشف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 275 کیلو و 600 گرم ماده مخدر از نوع شیشه، مهمات جنگی و توقیف یک دستگاه خودروی سواری در محور شهرستان میرجاوه خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 275 کیلو و 600 گرم ماده مخدر از نوع شیشه، مهمات جنگی و توقیف یک دستگاه خودروی سواری در محور شهرستان میرجاوه خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با کار اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان میرجاوه می کردند، مطلع و دستگیری آنان را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند سوژه مورد نظر که با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 حامل 2 سرنشین بود را شناسایی و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران، خودروی حامل مواد افیونی را رها و از صحنه متواری شدند که پس از توقیف خودروی موصوف در بازرسی از آن مقدار 275 کیلو و 600 گرم مواد افیونی از نوع شیشه و مهمات جنگی کشف شد.

وی با اشاره به این که شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله بزرگ شیشه در زاهدان کشف شد

محموله بزرگ شیشه در زاهدان کشف شد