مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-02سياسي

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: در برنامه هفتم به کتاب و کتابخانه ظلم شد


نماینده رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در برنامه هفتم علیرغم تلاشی که شد اسمی از کتاب و کتابخانه نیامده و این ظلم به کتاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی ظهر امروز در حاشیه افتتاح اولین کتابخانه سیار استان کرمان در رفسنجان اظهار کرد: حرکت ارزشمندی است که کتاب درب خانه های مردم برود و باید در بخش های دیگر شهرستان ازجمله نوقات کتابخانه سیار اختصاص یابد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد: در برنامه هفتم علیرغم تلاشی که شد اسمی از کتاب و کتابخانه نیامده و این ظلم به کتاب است.

در برنامه ششم که قانون است در روستاهای بالای 1500 نفر باید کتابخانه داشته باشیم، دولت این قانون را در این برنامه نیاورد و بعد از اینکه به عنوان ملحقات به مجلس آوردیم، گفتند بار مالی دارد و کتاب و کتابخانه را از برنامه هفتم حذف کردند که امیدوارم دولت تجدید نظر کند.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی باید هم هزینه داشته باشد چراکه کشور ما فرهنگی است و امیدواریم دولت این مورد را جبران کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: هم اکنون3750 کتابخانه در کشور داریم و رتبه ما در جهان 15، در آسیا 5 و در منطقه اولین کشور کتاب و کتابخانه هستیم که با توجه به این رتبه ها باید جایگاه کتاب و کتابخانه در کشور پررنگ تر دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: در برنامه هفتم به کتاب و کتابخانه ظلم شد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: در برنامه هفتم به کتاب و کتابخانه ظلم شد