مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:262023-11-01ورزشي

سرمایه گذاری روی دونده های بالای 30 سال منطقی است؟


سرپرست فدراسیون دوومیدانی تصمیم گیری در مورد مسائل فنی را به کمیته فنی سپرده است.

- افشین داوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه آیا کمیته فنی نتایج بازی های آسیایی را ارزیابی کرده است یا خیر، اظهار داشت: دوستان کمیته فنی مشغول کار هستند و از آنجا که من در بحث فنی دخالتی نمی کنم، تمام موارد را به آنها سپرده ام و هر تصمیمی بگیرند، مار اجرایی خواهیم کرد، اما در مجموع همانطور که قبلا هم گفتم نتایج در مجموع خوب بود، اما باید خیلی بهتر از این شویم و جای کار زیادی داریم.

وی ادامه داد: هر پشتیبانی که لازم باشد را از نفراتی که برای کسب سهمیه المپیک شانس داشته باشند، انجام می دهیم و قرار است با کمیته ملی المپیک هم در این خصوص جلسه داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه آیا سرمایه گذاری روی دوندگانی مانند فرزانه فصیحی و حسن تفتیان که بیش از 30 سال دارند می تواند منطقی باشد یا خیر، گفت: باز هم می گویم کمیته فنی در مورد مسائل فنی باید نظر بدهد و ما تابع تصمیم آنها هستیم.

من اصلا در این بخش ورود نمی کنم.

داوری در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون عنوان کرد: کار برگزاری انتخابات کمیسیون ها در حال انجام است و پس از آن هر زمانی وزارت ورزش زمان ثبت نام از نامزدها را اعلام کند، ما کار را آغاز می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری روی دونده های بالای 30 سال منطقی است؟

سرمایه گذاری روی دونده های بالای 30 سال منطقی است؟