مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-17سياسي

آزادی 172 زندانی جرایم غیر نقد در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری


در حاشیه سفر رییس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، تعداد 172 نفر زندانی جرایم نقدی آزاد این استان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در حاشیه سفر رییس محترم جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، به برکت حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات دولت در شهرکرد، تعداد 172 نفر زندانی جرایم نقدی آزاد شدند.

در راستای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور، مراسمی در اداره کل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و حجت الاسلام صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری جهت آزادی زندانیان مالی غیرعمد برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان ضمن قدردانی از این اتفاق مبارک در سفرهای استانی هیات دولت گفت: احادیث زیادی در ارتباط با آزادی زندانیان داریم که ثواب بسیار بالایی دارد و این اولین دولت است که نگاهی چنین انسان دوستانه به زندانی دارد.

    محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: از ایده و تلاش مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تشکر میکنم که این سنت حسنه و فرهنگی را در سفرهای ریاست محترم جمهور پایه گذاری کردند تا با هماهنگی ادارات کل زندان ها و ستاد دیه، به برکت حضور رییس جمهور در استان ها، تعدادی از زندانیان که برخی سال ها برای مبالغ کم در زندان هستند را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 172 زندانی جرایم غیر نقد در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری

آزادی 172 زندانی جرایم غیر نقد در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری