مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-05اقتصادي

قاچاق روزانه 7 تا 11 میلیون لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان


مدیرکل بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان دیدار و گفت و گو کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد زینی وند امروز یکشنبه در دیدار با حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم، می طلبد دادگستری استان حمایت بیشتری از تعزیرات حکومتی در راستای تنظیم بازار و تقویت نظارت های میدانی و رسیدگی به پرونده ها داشته باشد.

مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان نیز با اشاره به افزایش آمار قاچاق سوخت در استان گفت: روزانه بین هفت تا 11 میلیون لیتر سوخت در استان قاچاق می شود و با توجه به بازدارنده نبودن مجازات ها، باید با قاچاقچیان سوخت در استان برخورد جدی تری از سوی سازمان تعزیرات حکومتی صورت پذیرد.

حجت الاسلام مصطفوی نیا گفت: مردم سیستان و بلوچستان مردمی قانع، صبور و دارای و همراه نظام هستند که دولت باید نگاه حمایتی ویژه ای به مردم این استان داشته باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق روزانه 7 تا 11 میلیون لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان

قاچاق روزانه 7 تا 11 میلیون لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان