مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-29بين الملل

جهان صدای فلسطین شد


درحالی که حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه وارد بیست وسومین روز خود شده است، مردم جهان از استانبول تا لندن و از نیویورک تا لس آنجلس بار دیگر صدای مردم فلسطین شدند و اقدامات بی رحمانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

- بی بی سی گزارش می دهد، معترضان در خیابان های لندن، پایتخت انگلیس درحالی که پرچم ها و بنرهایی در دست داشتند، خواستار توقف بمباران رژیم صهیونیستی شدند.

این اعتراضات روز شنبه در منچستر، گلاسکو، بلفاست و دیگر شهرها در جریان بوده است.

اگرچه برخی از آن ها به دلیل نفرت پراکنی دستگیر شدند اما این موضوع جلودار مردم انگلیس نشد و آن ها همچنان به اعتراضات خود ادامه دادند و از حقوق مردم فلسطین دفاع و حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

براساس تصاویر منتشرشده، معترضان با در دست داشتن شعارهایی نظیر نسل کشی غزه را متوقف کنید ، فلسطین را آزاد کنید؛ به اشغالگری اسراییل پایان دهید به راهپیمایی خود ادامه دادند.

همچنین برخی از ویدئوها حاکی از آن است که مردم انگلیس در شهرهای مذکور به ویژه لندن یک صدا با هم با شعارهایی همچون ارسال تسلیحات به اسراییل متوقف شود، بمباران غزه متوقف شود و ما همگی فلسطینی هستیم مجددا صدای فلسطینی ها شدند و آسمان بریتانیا را با شعارهای خود به لرزه در آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان صدای فلسطین شد

جهان صدای فلسطین شد