مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 02:302023-11-19بين الملل

رکورد جدید القسام؛ انهدام 29 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در یک روز


گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که روز یکشنبه، 29 خودروی زرهی اشغالگران (تانک، نفربر و بولدوزر) را در مناطق التوام، جبالیا، بیت لاهیا و زیتون منهدم کرده است.

- گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که روز یکشنبه، 29 خودروی زرهی اشغالگران (تانک، نفربر و بولدوزر) را در مناطق التوام، جبالیا، بیت لاهیا و زیتون منهدم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردان های عزالدین القسام-شاخه نظامی حماس- یکشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که در جریان درگیری های روز یکشنبه، 29 خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق التوام، جبالیا، بیت لاهیا و الزیتون منهدم کرد.

القسام اعلام کرد که مبارزان این گردان ها از صبح روز یکشنبه، 29 خودروی زرهی صهیونیستی (تانک، نفربر و بولدوزر) را در محورهای مختلف نبرد در غزه به طور کلی یا جزیی منهدم کرده و نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی را هم در داخل ساختمانی در جحر الدیک با راکت های ضدزره TBG هدف قرار داده و بسیاری از آن ها را کشته یا زخمی کرده و شماری دیگر از نیروهای دشمن را هم با راکت های ضدنفر و سلاح تیربار هدف قرار داده و کشته یا زخمی کرده است.

شاخه نظامی حماس افزود: یک تانک، یک نفربر و گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در مدرسه ای در نزدیکی بیمارستان الرنتیسی هدف قرار داده و تعدادی از نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد جدید القسام؛ انهدام 29 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در یک روز

رکورد جدید القسام؛ انهدام 29 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در یک روز