مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-08بين الملل

واشنگتن: روسیه برای ترویج پروپاگاندا در آمریکای لاتین هزینه می کند


وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای مدعی شد که روسیه در حال تأمین مالی یک کارزار گسترده «تحریف اطلاعات» است تا منافع خود را در آمریکای لاتین پیش ببرد.

- وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای مدعی شد که روسیه در حال تأمین مالی یک کارزار گسترده تحریف اطلاعات است تا منافع خود را در آمریکای لاتین پیش ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد که روسیه با شرکت های رسانه ای در آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، کوبا، مکزیک، ونزوئلا، برزیل، پرو و دیگر کشورهای آمریکای لاتین همکاری کرده تا حمایت از اوکراین را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری کی یف ایندیپندنت، واشنگتن در این گزارش سه شرکت روسی آژانس طراحی اجتماعی ، مؤسسه توسعه اینترنت و استراکتورا را به مدیریت طرح تحریف اطلاعاتی روسیه متهم کرد.

به ادعای وزارت خارجه آمریکا، این شرکت ها پیشینه ای در ترویج اطلاعات نادرست و پروپاگاندای روسیه داشته و این کار را با هدف پیشبرد اهداف نفوذ خارجی مسکو انجام می دهند.

بر اساس این گزارش، این سه شرکت تحریریه هایی در آمریکای لاتین دارند و کارکنان شرکت از روسیه محتواهای موردنظر را برای انتشار به این دفاتر ارسال می کنند.

در این گزارش آمده است: در فرایند تحریف اطلاعات، محتواهای تولیدشده در روسیه توسط کارکنان محلی این تحریریه ها در کشورهای آمریکای ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: روسیه برای ترویج پروپاگاندا در آمریکای لاتین هزینه می کند

واشنگتن: روسیه برای ترویج پروپاگاندا در آمریکای لاتین هزینه می کند