مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-24سياسي

جهاددانشگاهی دنبال پر کردن خلأهای عرصه فرهنگ و رسانه است


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت های فرهنگی این نهاد گفت: جهاددانشگاهی تلاش کرده در عرصه های مختلف فرهنگ و رسانه خلأهای موجود را پر کند.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت های فرهنگی این نهاد گفت: جهاددانشگاهی تلاش کرده در عرصه های مختلف فرهنگ و رسانه خلأهای موجود را پر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کلانتر مهرجردی امروز، دوم آبان ماه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر شهود قدسی و چهارمین جشنواره ملی ادبی باران همزمان با سالروز نخستین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه جهاددانشگاهی تلاش کرده در عرصه های مختلف فرهنگ و رسانه خلأهای موجود را پر کند، ابراز امیدواری کرد: به همت همه دوستان در همه عرصه ها، هم جهاد دانشگاهی همه اصحاب علمی که در این جلسه حضور دارند، تلاش های کافی و وافی را شاهد باشیم که ان شاءالله هر روز به خودباوری و استقلال ایران در همه حوزه ها نزدیک شویم.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن تقدیر و تشکر از جمیع همکارانش در جهاد دانشگاهی استان فارس که زحمت وافری را در حوزه فرهنگی متحمل شده اند، گفت: جهاد دانشگاهی همیشه تلاش کرده در راستای تحقق مقصود مقام معظم رهبری در حد توان حضور داشته باشد و تلاش کند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی دنبال پر کردن خلأهای عرصه فرهنگ و رسانه است

جهاددانشگاهی دنبال پر کردن خلأهای عرصه فرهنگ و رسانه است