مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-07اقتصادي

اجرای پروژه های اولویت دار برق گیلان برای اوج بار سال آینده


اجرای پروژه های اولویت دار برنامه ریزی شده برای عبور از اوج بار سال آینده مهم بوده و باید با پیگیری قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری برسد.

- ایسنا/گیلان معاون شرکت توانیر گفت: اجرای پروژه های اولویت دار برنامه ریزی شده برای عبور از اوج بار سال آینده مهم بوده و باید با پیگیری قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری برسد.

محمد الله داد امروز، 16 آبان ماه در حاشیه بازدید از پروژه های برق منطقه ای استان گیلان جهت عبور از اوج بار سال 1403، ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده، گفت: بهبود وضعیت شبکه برق برای عبور از تابستان آتی باید بیش از پیش مورد توجه خاص قرار بگیرد.

وی با اشاره به پست رشت شمالی و دیسپاچینگ(مرکز کنترل برق گیلان)، افزود: پروژه های اولویت دار برنامه ریزی شده برای عبور از اوج بار سال 1403(پروژه های 180 اقدام که هفت پروژه مرتبط با برق گیلان می باشد)، بسیار مهم بوده و باید با پیگیری مستمر و ویژه، به موقع و قبل از اوج بار تابستان آتی به بهره برداری برسند.

معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر ضمن بازدید از پست 230 کیلوولت غرب رشت و اتصالات آن و خط چهار مداره ورود و خروج خط نفوت - طالقانی - سلیمانداراب در پست غرب رشت گفت: نقدینگی صنعت برق را باید به سمت چنین پروژه های مهم و حساسی سوق دهیم تا امکان بهره برداری از آنها قبل از پیک سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های اولویت دار برق گیلان برای اوج بار سال آینده

اجرای پروژه های اولویت دار برق گیلان برای اوج بار سال آینده