مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-14سياسي

شمارش معکوسِ تعطیلی دولت آمریکا


تنش میان دموکرات ها و جمهوری خواهان بر سر ایده رییس مجلس نمایندگان در ارائه طرحی جدید جهت بررسی لایحه بودجه و جلوگیری از تعطیلی دولت آمریکا همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به رغم مخالفت های برخی از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا با طرح دو مرحله ای مایک جانسون رییس این مجلس، اکثریت نمایندگان دموکرات از این طرح حمایت کرده و عنوان کرده اند، جهت جلوگیری از تعطیلی دولت به آن رای مثبت خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی نیوز مایک جانسون به عنوان رییس مجلس نمایندگان آمریکا که به مدت سه هفته است این سمت را بر عهده گرفته است، طرحی دو مرحله ای را در قالب یک راه حل موقتی برای بررسی بودجه دولت و جلوگیری از تعطیلی آن ارائه کرده است.

به موجب این طرح، بودجه بخشی از وزارت خانه های دولت تا اواسط ماه ژانویه سال آینده تامین می شود و نمایندگان این فرصت را خواهند داشت تا بودجه دیگر بخش های باقی مانده را از ابتدای ماه فوریه سال جاری تامین کنند.

جالب این جاست که در این راه حل موقتی ارائه شده، هیچ بودجه ای برای حمایت از رژیم صهیونیستی در نظر گرفته نشده است.

دموکرات ها با وجود مخالفت های اولیه با طرح مذکور اکنون خود را متعهد به حمایت از آن دانسته و عنوان کرده اند که این طرح به طور چشمگیری خطر تعطیلی دردناک دولت بایدن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوسِ تعطیلی دولت آمریکا

شمارش معکوسِ تعطیلی دولت آمریکا