مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:002023-10-31اقتصادي

سمنان صاحب کیف سرمایه گذاری شد/ خیز 10 میلیون دلاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از هدفگذاری برای جذب 10 میلیون دلار سسرمایه گذاری خارجی در این استان برای سال مهار تورم و رشد تولید خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از هدفگذاری برای جذب 10 میلیون دلار سسرمایه گذاری خارجی در این استان برای سال مهار تورم و رشد تولید خبر داد.

محمدرضا صادقی، شامگاه 8 آبان 1402 در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد استانی آبادیران در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: 33 مجوز بی نام و پیش تفاهم در حوزه سرمایه گذاری برای توسعه امر جذب سرمایه گذار خارجی در دستور کار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان همچنین از تهیه و تدوین کیف سرمایه گذاری این استان خبر داد و تصریح کرد: استان سمنان از پتانسیل زیادی در بخش های مختلف و از جمله در حوزه های صنعتی، معدنی، گردشگری و اقتصاد دانش بنیان و.

برخوردار است.

صادقی به بیان برخی از مهمترین پتانسیل های بالقوه در استان پرداخت و اضافه کرد: بالغ بر 10 میلیون دلار جذب سرمایه گذار خارجی برای استان در سال جاری هدفگذاری شده است که تاکنون روند اقدامات در این حوزه مطلوب بوده است.

این عضو شورای اشتغال استان گفت: فرآوری مواد معدنی، توجه به اقتصاد دانش بنیان و توسعه کشاورزی مکانیزه، از جمله مواردی است که در حوزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان صاحب کیف سرمایه گذاری شد/ خیز 10 میلیون دلاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی

سمنان صاحب کیف سرمایه گذاری شد/ خیز 10 میلیون دلاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی