مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:552023-10-29اقتصادي

سازمان احیا و بازآفرینی محلات شهری شهرداری شیراز ایجاد می شود


در صحن علنی عصر امروز شورای اسلامی شهر شیراز با لایحه ایجاد سازمان احیا و بازآفرینی محلات شهری شهرداری شیراز موافقت شد.

- ایسنا/فارس در صحن علنی عصر امروز شورای اسلامی شهر شیراز با لایحه ایجاد سازمان احیا و بازآفرینی محلات شهری شهرداری شیراز موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، یکصد و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز عصر امروز، 7 آبان ماه با حضور 12 عضو شورا و سیزده دستور کار برگزار شد.

ایجاد سازمان احیا و بازآفرینی محلات شهری شهرداری شیراز و اصلاح اساسنامه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در دستور کار این جلسه قرار گرفت که اعضای شورای ششم به شهرداری شیرازاجازه دادند در راستای ساماندهی بافت های فرسوده، محلات و محدوده های هدف بازآفرینی شهری و محرومیت زدایی طی تشریفات قانونی و تصویب اساسنامه ها از طریق وزارت کشور، نسبت به تشکیل سازمان بازآفرینی محلات شهری اقدام کند و در این راستا اساسنامه اصلاحی سازمان عمران درقالب ماده 84 و اساسنامه سازمان احیا و بازآفرینی محلات شهری در قالب ماده 54 ممهور به مهر شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

ایراد فرمانداری شیراز در خصوص آیین نامه ارزش معاملاتی ساختمان موضوع تبصره 11 ماده صد قانون شهرداری دومین دستور کار اعضای شورای شهر بود که نمایندگان مردم شیراز در این جلسه مصوب کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان احیا و بازآفرینی محلات شهری شهرداری شیراز ایجاد می شود

سازمان احیا و بازآفرینی محلات شهری شهرداری شیراز ایجاد می شود