مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-04بين الملل

ملت های آزاده برای توقف کشتار و محاصره غزه آمریکا و اسراییل را تحت فشار قرار دهند


رییس انجمن رسانه های فلسطینی در گفت وگو با فارس تاکید کرد، ملت فلسطین به اراده جبهه مقاومت و ملت های آزاده و نه جامعه بین الملل برای توقف کشتار و محاصره مردم غزه امید دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی در بیست و نهمین روز تجاوز نظامی خود به نوار غزه از بامداد امروز هم با هدف گرفتن تاسیسات حیاتی و مناطق غیرنظامی اعم از ورودی بیمارستان کودکان النصر در غرب شهر غزه، ژنراتورهای بیمارستان مرکزی الشفاء غزه، آب انبار بزرگ شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه و مسجد الاستجابه در جنوب شهر غزه و 10 قایق ماهیگیری فلسطینیان در ساحل رفح و پنل های خورشیدی در مناطق مختلف شهر غزه درصدد نابود کردن حیات و زندگی مردم فلسطین است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه تا دیروز آمار شهدا را نه هزار و 227 نفر خواند و گفت: از این بین سه هزار و 826 نفر کودک و 2 هزار و 405 نفر زن هستند و تعداد زخمی ها هم به 23 هزار و 516 نفر رسیده است.

یاسر ابوهین رییس انجمن رسانه های فلسطینی(منتدی الاعلامیین الفلسطینیین) در گفت وگو با خبرگزاری فارس در مورد تحولات غزه ضمن تقدیر از همگرایی جبهه مقاومت از عراق تا یمن، لبنان و ایران و همچنین ملت های آزاده جهان با ملت فلسطین و تهدید منافع حیاتی رژیم صهیونیستی برای وادار کردن آن به توقف تجاوز نظامی علیه غزه گفت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت های آزاده برای توقف کشتار و محاصره غزه آمریکا و اسراییل را تحت فشار قرار دهند

ملت های آزاده برای توقف کشتار و محاصره غزه آمریکا و اسراییل را تحت فشار قرار دهند