مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-21اقتصادي

گل بود و به سبزه نیز آراسته شد!


در روزهایی که بسیاری از خیابان ها و معابر اصلی سطح شهر تبریز مثلا برای آسفالت ریزی زیر و رو شده و شهروندان ساعت ها در ترافیک پشت این پروژه ها علاف و اسیر می مانند، - خبرگزاری فارس – تبریز – علی مولا: 20 بهمن 1401 بود که هوشیار شهردار تبریز وعده پر شدن چاله های معابر بالای شش متری شهر تا چهار ماه آینده یعنی خرداد 1402 را داد (http://fna.

ir/1u7ffq)، وعده ای که با پایان خرداد و به صدا درآمدن زنگ سررسید وعده شهردار و با پیش بینی تخصیص اعتبارات 1300 میلیارد ریالی برای چاله زدایی معابر سطح شهر در بودجه 1402 به جایی نرسید.

  هوشیار این بار و در 28 اردیبهشت 1402 موعد عملیاتی شدن این وعده را به پایان نیمه نخست 1402 حواله کرده و گفته بود که با اجرای نهضت آسفالت ریزی هیچ چاله ای در معابر چهار متری و شش متری وجود نخواهد داشت (http://www.

shahryarnews.

ir/news/95806/)، وعده ای که اکنون و در پایان آبان 1402 نیز آن چنان که باید و شاید به جایی نرسیده است.

  شهروندان تبریزی این روزها در اتوبان پاسداران، میدان بسیج، مسیر اتوبوس های تندرو در مناطق مرکزی شهر و بسیاری دیگر از معابر و خیابان های اصلی نه تنها باید سقوط در چاله چوله های سابق و خسارات ریز و درشت و بدون مرجع جبران به خودروهای خود را به جان بخرند، بلکه باید معطلی های طولانی و پریشان اعصابی های حاصل از ترافیک غیر قابل تحمل در خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل بود و به سبزه نیز آراسته شد!

گل بود و به سبزه نیز آراسته شد!