مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-19بين الملل

ترکیه: اگر چند کشور روابطشان را با اسراییل قطع کنند، ما هم قطع می کنیم!


«هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه در گفت وگو با شبکه الجزیره مدعی شد اگر چند کشور و به صورت جمعی تصمیم بگیرند و این تصمیم تأثیر مطلبوب داشته باشد، - ترکیه: اگر چند کشور روابطشان را با اسراییل قطع کنند، ما هم قطع می کنیم! هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه در گفت وگو با شبکه الجزیره مدعی شد اگر چند کشور و به صورت جمعی تصمیم بگیرند و این تصمیم تأثیر مطلبوب داشته باشد، ترکیه هم روابط سیاسی و دیپلماتیک خود با اسراییل را قطع خواهد کرد.

وزیر خارجه ترکیه در گفت وگویی اعلام کرد در صورتی آنکار روابطش با رژیم صهیونیستی را قطع می کند که حداقل چند کشور و به صورت جمعی روابطشان با این رژیم قطع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه در گفت وگو با شبکه الجزیره مدعی شد اگر چند کشور و به صورت جمعی تصمیم بگیرند و این تصمیم تأثیر مطلبوب داشته باشد، ترکیه هم روابط سیاسی و دیپلماتیک خود با اسراییل را قطع خواهد کرد.

وی دراین باره گفت: از ابتدای درگیری ها (جنگ غزه)، ما موضعی اصولی مبنی بر لزوم تصمیم گیری همزمان توسط بسیاری از کشورهای اسلامی، کشورهای جهان و حتی در آمریکای لاتین اتخاذ کرده ایم تا موضعی قدرتمندتر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: اگر چند کشور روابطشان را با اسراییل قطع کنند، ما هم قطع می کنیم!

ترکیه: اگر چند کشور روابطشان را با اسراییل قطع کنند، ما هم قطع می کنیم!