مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-20ورزشي

اهدای 50 جهیزیه عروس تا ساخت مسکن محرومین توسط بسیجیان رشت


فرمانده سپاه رشت با بیان اینکه 700 برنامه در هفته بسیج در 300 پایگاه های سطح شهرستان اجرایی خواهد شد، گفت: اهدای 50 جهیزیه برای 50 نوعروس، ساخت 2 باب مسکن محرومین و اعزام 70 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب از جمله برنامه های عمرانی و خدماتی است که در هفته بسیج انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ محمد نیک فطرت فرمانده سپاه مرکزی ناحیه رشت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه رشت اظهار کرد: هر کس زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند بسیجی است.

  وی با اشاره به برگزاری اجتماع 6 هزار نفری در رشت به مناسبت هفته بسیج گفت: در سوم آذرماه همایش 6 هزار نفری با عنوان اقتدار بسیج با حضور سردار محمدرضا نقدی فرمانده هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

  فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برنامه ریزی 9هزار و 800 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی در استان گیلان افزود: از این تعداد، 700 برنامه در هفته بسیج در 300 پایگاه های سطح شهرستان رشت اجرایی خواهد شد.

  نیک فطرت با بیان اینکه بسیج، امید ملت ایران است را شعار امسال هفته بسیج اعلام کرد و گفت: ایمان افزایی، نشاط آفرینی و امید بخشی از رویکردهای برنامه هفته بسیج است که در قالب برنامه های مختلف در هفته بسیج اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 50 جهیزیه عروس تا ساخت مسکن محرومین توسط بسیجیان رشت

اهدای 50 جهیزیه عروس تا ساخت مسکن محرومین توسط بسیجیان رشت