مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-24اجتماعي

آمادگی شهرداری زنجان برای مواجه با بارش برف و باران


شهردار زنجان با اشاره به آمادگی شهر زنجان برای مواجه با بارش برف و باران گفت: هزینه کرد در این بخش باعث آرامش خاطر شهروندان می شود.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان با اشاره به آمادگی شهر زنجان برای مواجه با بارش برف و باران گفت: هزینه کرد در این بخش باعث آرامش خاطر شهروندان می شود.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (2 آبان ماه) در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه برف روبی شهری در دو دوره گذشته در مقایسه با سال های قبل روند خوبی داشته است، افزود: هزینه های خواب در سه چهار سال پیش بالا بود اما در این دوره ها این میزان تقریباً به تعادل رسیده است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در دسترس بودن دستگاه ها و ماشین آلات یک ضرورت است، گفت: البته در بحث هزینه ها کمال دقت را داریم و تا جایی که ممکن است در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

فیروزفر گفت: باید از سپاه پاسداران نیز تشکر کرد؛ چراکه برخی از ماشین آلات مورد نیاز از طریق سپاه و بدون دریافت هزینه ای انجام شده بنابراین صرفه جویی توسط شهرداری در حال انجام است.

شهردار زنجان با بیان اینکه خواب ماشین آلات زمستانی اجاره شده صرفاً خواب نیست و یک آمادگی است، اضافه کرد: در مواقع خواب از این ماشین آلات برای انجام اقدامات عمرانی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری زنجان برای مواجه با بارش برف و باران

آمادگی شهرداری زنجان برای مواجه با بارش برف و باران