مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-05سياسي

حوزه تبلیغ با جهاد تبیین گره های ذهنی موجود در جامعه را باز کند


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان وجود برخی گره های ذهنی را یکی از موارد مهم در جامعه خواند و گفت: این وظیفه خطیر حوزه تبلیغ است که با جهاد تبیین وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

- ایسنا/همدان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان وجود برخی گره های ذهنی را یکی از موارد مهم در جامعه خواند و گفت: این وظیفه خطیر حوزه تبلیغ است که با جهاد تبیین وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی یکشنبه، 14 آبان در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با تأکید بر اینکه هر کاری در حوزه های علمیه انجام می شود باید برای تبلیغ و ترویج دین باشد، افزود: در این راستا رسالت نهادهای تبلیغی و سازمان تبلیغات که وظیفه اصلی نشر خوبی ها و تبلیغ دین را بر عهده دارد، برجسته و جدی است.

ارتقایی وجود برخی گره های ذهنی را یکی از موارد مهم در جامعه خواند و بیان کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری باز کردن گره های ذهنی مردم است و این وظیفه خطیر حوزه تبلیغ است که با جهاد تبیین وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

وی عدالت طلبی و آزادی خواهی را دو خصیصه بزرگ ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد از این دو خصیصه سوءاستفاده کند و مردم را به سمت دین گریزی سوق دهد و می کند که توفیقاتی هم داشته است و ما نباید دچار این اشتباهات مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه تبلیغ با جهاد تبیین گره های ذهنی موجود در جامعه را باز کند

حوزه تبلیغ با جهاد تبیین گره های ذهنی موجود در جامعه را باز کند