مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-14سياسي

گلایه استاندار کرمان از مسئولین دانشگاه شهید باهنر در برخورد نامطلوب با خبرنگاران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در جلسه شورای اجتماعی استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد با انتقاد از عملکرد مدیریت دانشگاه شهید باهنر کرمان مبنی بر ممانعت از حضور خبرنگاران رسانه های .

- استاندار کرمان نسبت به ممانعت از حضور خبرنگاران در دانشگاه شهید باهنر کرمان واکنش نشان داد و گفت: تا زمانی که این مشکل حل نشود به این دانشگاه نمی روم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در جلسه شورای اجتماعی استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد با انتقاد از عملکرد مدیریت دانشگاه شهید باهنر کرمان مبنی بر ممانعت از حضور خبرنگاران رسانه های مختلف در این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه شهید باهنر کرمان از ورود صدا و سیما، خبرگزاری ها و خبرنگاران به این دانشگاه ممانعت کرده است که این رفتار قابل قبول نیست و حتی خبرنگار خبرگزاری تسنیم را هم که در داخل جلسه بوده را اخراج کردند.

فداکار با اشاره به اینکه دانشگاه باید در ارتباط با این موضوع توضیح بدهد که به چه دلیل از حضور خبرنگاران ممانعت شده است و دلایل این موضوع باید بررسی شود، تصریح کرد: این رفتار مسئولان دانشگاه با خبرنگاران و رسانه ها درست نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه استاندار کرمان از مسئولین دانشگاه شهید باهنر در برخورد نامطلوب با خبرنگاران

گلایه استاندار کرمان از مسئولین دانشگاه شهید باهنر در برخورد نامطلوب با خبرنگاران