مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-25حوادث

توصیه های رییس پلیس آگاهی قزوین جهت پیشگیری از سرقت خودرو


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین با هدف کاهش و پیشگیری از سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو، توصیه های پلیسی لازم را به شهروندان ارائه کرد.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین با هدف کاهش و پیشگیری از سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو، توصیه های پلیسی لازم را به شهروندان ارائه کرد.

سرهنگ امیرحسام عزیزی در خصوص راه های پیشگیری از سرقت خودرو و لوازم داخل آن اظهار کرد: از میان جرائم علیه اموال، سرقت خودرو و لوازم داخل آن رایج بوده و دارای اهمیت ویژه ای است، آمارها حاکی از آن است که سرقت لوازم اتومبیل به دلیل سهولت سرقت در مقایسه با سرقت خودِ خودرو بیشتر رخ می دهد.

وی با تقسیم سارقان خودرو به 2 گروه حرفه ای و غیر حرفه ای ادامه داد: سارقان غیرحرفه ای با استفاده از فرصت به دست آمده وسایل نقلیه ای را که فاقد لوازم و تجهیزات ایمنی مناسب بوده و در مکان خلوت پارک باشند یا سوییچ بر روی آن ها باقی مانده باشد، به سرقت می برند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رییس پلیس آگاهی استان عنوان کرد: این گونه وسایل نقلیه معمولاً به منظور اوراق شدن و استفاده از قطعات و لوازم آن ها و یا برای انجام اعمال مجرمانه مورد سرقت قرار می گیرند که خوشبختانه درصد بالایی از این خودروهای مسروقه توسط پلیس کشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های رییس پلیس آگاهی قزوین جهت پیشگیری از سرقت خودرو

توصیه های رییس پلیس آگاهی قزوین جهت پیشگیری از سرقت خودرو