مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-19دانش

فراخوان جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» منتشر شد


رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: فراخوان ششمین جشنواره سراسری دانشجویی «تلخند» به همت این نمایندگی، در دو بخش دانشجویی و قالب شعر و نثر منتشر شد.

- ایسنا/زنجان رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: فراخوان ششمین جشنواره سراسری دانشجویی تلخند به همت این نمایندگی، در دو بخش دانشجویی و قالب شعر و نثر منتشر شد.

طاهر یوسفی امیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بخش های این جشنواره شامل شعر و نثر است و موضوع های جشنواره شامل آزاد و زندگی دانشجویی خوابگاه، سلف غذاخوری، امتحان ها، فضای دانشگاه، شهریه و سایر موارد خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این جشنواره باید دانشجو باشند، ادامه داد: شرکت در هر دو بخش شعر و نثر برای دانشجویان بدون مشکل است؛ ولی آثار ارسالی به جشنواره نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشند.

برای تسهیل داوری، شرکت کنندگان باید ضوابط ارسال آثار را رعایت کنند.

او با اشاره به داوران حاضر در این جشنواره دانشجویی، گفت: هیأت داوران جشنواره ناصر فیض، سعید بیابانکی و امید مهدی نژاد خواهند بود.

رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان توضیح داد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از 28 آبان ماه که مقارن است با جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) تا ششم اسفند ماه که مقارن با جشن نیمه شعبان است، به شماره 09116002335 در پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» منتشر شد

فراخوان جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» منتشر شد