مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-04اجتماعي

دانش آموزان ابتدایی از فضای مدرسه دلخواهشان می گویند


 دوره ابتدایی به لحاظ رشد، تربیت و تکوین شخصیت کودکان دوره بسیار مهمی است و آموزش ابتدایی را می توان به عنوان اولین مرحله آموزش همگانی مطرح کرد و این دوره  کودکان را برای آموزش در مقاطع بالاتر آماده می کند.

- مدرسه و فضای آن در کیفیت آموزش دوره ابتدایی نقش غیرقابل انکاری دارد و چه بسا با ایجاد خلاقیت های ساده و نکات جزیی بتوان امر مهم آموزش در این مقطع حساس را به آنچه هدف و مورد انتظار است نزدیکتر کرد.

در رابطه با محیط مدرسه و بایدها و نبایدهای آن تاکنون مطالب زیادی شنیده و خوانده ایم، مطالب و دستورالعمل هایی که گاهی در حد شعار باقی مانده و بسیاری از فضاهای آموزشی ما با استانداردهای لازم فاصله زیادی دارند، اما در این گزارش بنا را بر این گذاشتیم که موضوع را ازجنبه دیگری بررسی کنیم و آن هم رویاها و آرزوهای دانش آموزان مقطع ابتدایی در مورد فضای مدرسه است، رویاها و آرزوهایی که شاید با واقعیت فاصله زیادی داشته باشد اما غیرممکن نیستند و از متن همین صحبت ها شاید بتوان برداشت های مفیدی در مورد افزایش عملکرد آموزش در مدارس مقطع ابتدایی یافت.

مدرسه ای با درختان بلند و تنه ای صاف پر از گل های رونده نازگل دانش آموز پایه چهارم در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد اینکه دوست دارد فضای مدرسه چطور باشد به خبرگار ایسنا با اشتیاق اینگونه توض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان ابتدایی از فضای مدرسه دلخواهشان می گویند

دانش آموزان ابتدایی از فضای مدرسه دلخواهشان می گویند