مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-20سياسي

آزادی 120 زندانی جرائم غیر عمد در سیزدهمین مرحله «نذر رهایی» فارس


فرمانده سپاه فجر فارس از آزادسازی 120 زندانی جرائم غیرعمد در سیزدهمین مرحله از مرحله «نذر رهایی» در سطح این استان خبر داد.

- آزادی 120 زندانی جرائم غیر عمد در سیزدهمین مرحله نذر رهایی فارس ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس از آزادسازی 120 زندانی جرائم غیرعمد در سیزدهمین مرحله از مرحله نذر رهایی در سطح این استان خبر داد.

سیزدهمین مرحله طرح نذر رهایی با مشارکت سپاه فجر، ستاد دیه، اداره کل زندان ها، دادگستری فارس و خیرین نیک اندیش فارس امروز، 29 آبان در شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی در این مراسم با بیان اینکه 120 زندانی جرائم غیر عمد در سیزدهمین مرحله نذر رهایی از زندان آزاد می شوند، گفت: مبلغ دو میلیارد و 50 میلیون تومان برای آزادی این زندانیان پرداخت شده و علاوه بر این مبلغ 750 میلیون تومان نیز به صورت گذشت و اعسار بوده است.

وی با بیان اینکه همچنین از ورود 133 نفر به زندان با پیگیری صلح و سازش جلوگیری شده است، گفت: اهدای 300 بسته معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند و ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره حقوقی از دیگر بخش های سیزدهمین مرحله طرح نذر رهایی بوده است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه همراهی و همدلی نهادها، دستگاه ها و خیرین فارس عامل موفقیت طرح نذر رهایی است، افزود: نذر رهایی یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در راستای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 120 زندانی جرائم غیر عمد در سیزدهمین مرحله «نذر رهایی» فارس

آزادی 120 زندانی جرائم غیر عمد در سیزدهمین مرحله «نذر رهایی» فارس