مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-16سياسي

دریادار سیاری: عملیات آزادسازی سوسنگرد مانع تصرف اهواز توسط دشمن شد


معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اهمیت عملیات آزادسازی سوسنگرد، گفت: ارزش، جایگاه و اهمیت عملیات آزادسازی سوسنگرد این بود که اجازه نداد دشمن به هدف راهبردی خود در تصرف اهواز دسترسی پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز پنجشنبه (25 آبان ) در مراسم گرامیداشت عملیات آزادسازی سوسنگرد، گفت: 26 آبان ماه سالروز آزادسازی سوسنگرد را گرامی می داریم و به روح همه شهدای این عملیات بزرگ و راهبردی در سرنوشت ساز دفاع مقدس درود می فرستیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس عملیات های متعدد و بزرگی انجام داده ایم که نتایج ارزشمندی را به دنبال داشته است و مایه سرافرازی و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

دریادار سیاری با اشاره به عملیات های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول دفاع مقدس، تصریح کرد: عملیات های ثامن الائمه، بیت المقدس، والفجر 8 و مروارید که عملیات های بزرگ و موثر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بوده است.

اما، در این میان عملیات آزادسازی سوسنگرد از یک ویژگی مهم برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده ارتش، ضمن اشاره به محورهای تهاجم رژیم بعث عراق به ایران، عنوان کرد: ما در دفاع مقدس، سه محور داشتیم؛ محور شمال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار سیاری: عملیات آزادسازی سوسنگرد مانع تصرف اهواز توسط دشمن شد

دریادار سیاری: عملیات آزادسازی سوسنگرد مانع تصرف اهواز توسط دشمن شد