مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-20اقتصادي

بیشتر وسایل نقلیه ریلی فاقد بیمه شخص ثالث هستند/ تمرد شرکت ها از اجرای قانون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قانون بیمه شخص ثالث، تنها بیمه اجباری در کشور به شمار می رود که طبق قانون دارندگان هر نوع وسیله نقلیه موتوری می بایست باید این بیمه نامه را تهیه کنند؛ - مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی گفت: بیشتر مکاتبات و پیگیری های بیمه مرکزی و وزیر اقتصاد برای الزام به ارایه پوشش بیمه مسکوت مانده است و حتی برای اجرای قانون به نهاد های نظارتی نیز متوسل شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قانون بیمه شخص ثالث، تنها بیمه اجباری در کشور به شمار می رود که طبق قانون دارندگان هر نوع وسیله نقلیه موتوری می بایست باید این بیمه نامه را تهیه کنند؛ با این حال اجرا نشدن کامل قانون سبب شده نه تنها برخی خودرو ها و اغلب موتور سیلکت ها بلکه لوکوموتیو های قطار های شهری و بین شهری نیز تهیه آن سرباز بزنند که این کار خود علاوه بر مشکلات مالی و بیمه ای، ممکن است در زمان بروز حوادث خسارت های جبران ناپذیری را به بار بیاورد.

درباره الزامات این بیمه و مسئولیت های اجتماعی دارندگان وسایل نقلیه با مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی به گفتگو نشستیم.

وی بر این باور است که اگر همه دستگاه های اجرایی همچون پلیس، وزارت راه و شهرداری ها و وزارت نفت به وظایف قانونی خود در حوزه قانون بیمه شخص ثالث عمل کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر وسایل نقلیه ریلی فاقد بیمه شخص ثالث هستند/ تمرد شرکت ها از اجرای قانون

بیشتر وسایل نقلیه ریلی فاقد بیمه شخص ثالث هستند/ تمرد شرکت ها از اجرای قانون