مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-15اقتصادي

ضرورت راه اندازی آموزشگاه صدور گواهی نامه های ویژه در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی یکی از دغدغه های بخش معدن، راه سازی و کشاورزی استان را صدور گواهینامه ویژه دانست و گفت: در این راستا نیاز به راه اندازی آموزشگاهی در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در پنجمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری با اشاره به نقد بخش خصوصی و معدن کاران استان نسبت به آیین نامه شورای عالی معادن کشور در خصوص حقوق دولتی معادن اظهارداشت: براساس اعتقاد این بخش طبق ماده 14 قانون امور معادن که تعیین حقوق دولتی باید بر اساس مقتضیات هر منطقه، موقعیت جغرافیایی، شرایط استخراج و عیار هر معدن صورت گیرد که این موضوع در آیین نامه ابلاغی به استان ها رعایت نشده است.

وی با اشاره به اینکه معدن کاران استان مصادیقی هم از استان های دیگر در این خصوص دارند که در دیوان عدالت اداری این مورد مطرح و نقض شده است گفت: این جلسه با حضور دادستان و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار و افراد حاضر نظرات خود را در این زمینه بیان داشته اند.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی استان وظیفه انطباق بخشنامه ها و آیین نامه ها را با مصوبات مجلس بر عهده دارد افزود: این سازمان در این خصوص پیگیری لازم را در سطح ملی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی آموزشگاه صدور گواهی نامه های ویژه در خراسان جنوبی

ضرورت راه اندازی آموزشگاه صدور گواهی نامه های ویژه در خراسان جنوبی