مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-28بين الملل

خانواده اسرای صهیونیست؛ دردسر جدید نتانیاهو


کابینه بنیامین نتانیاهو در حالی حملات به نوار غزه را از جمعه شب تشدید کرده که اکنون باید پاسخگوی نگرانی خانواده هایی باشد که اعضایشان در جریان عملیات طوفان الاقصی به اسارت مقاومت اسلامی فلسطین درآمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که تل آویو جمعه شب از گسترش حملات زمینی به نوار غزه خبر داد، روزنامه یدیعوت آحارونوت روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده که خانواده های اسرای صهیونیست در نوار غزه خواستار دیدار با کابینه امنیتی اسراییل شده اند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، این خانواده ها خواستار آن شده اند که به آنها توضیح داده شود که در جریان حملات زمینی به نوار غزه، چگونه از اسرای صهیونیست محافظت خواهد شد؟ ابوعبیده، سخنگوی گردان های القسام، شاخه نظامی جنبش جماس، روز 24 مهر خبر داده بود که مقاومت فلسطین 250 اسراییلی را در اسارت خود دارد که 200 نفر از آنها در اسارت القسام هستند.

بعدها خبرهایی منتشر شد که نشان می داد تعدادی از اسرای صهیونیست در حملات اسراییل به نوار غزه کشته شده اند.

خانواده های اسرای صهیونیست در حالی نگران کشته شدن اعضایشان در حملات ارتش اسراییل هستند که اسرایی که تاکنون به دلایل بشردوستانه توسط مقاومت فلسطین از اسارت آزاد شده اند، از رفتار مقاومت با آنان در دوران اسارت ابراز رضایت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده اسرای صهیونیست؛ دردسر جدید نتانیاهو

خانواده اسرای صهیونیست؛ دردسر جدید نتانیاهو