مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-30دانش

آمادگی دانشگاه خوارزمی برای پذیرش دانشجویان قزاقستانی


زمینه های همکاری میان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه های برتر قزاقستان بررسی و مقرر شد آمادگی دانشگاه خوارزمی برای پذیرش دانشجویان قزاق اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه خوارزمی، حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی با علی اکبر طالبی متین رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار زمینه های همکاری میان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه های برتر قزاقستان در محورهای علمی، آموزشی و پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا حسن بیگی به تشریح ظرفیت های دانشگاه خوارزمی پرداخت و گفت: دانشگاه خوارزمی هم اکنون با بیش از 16 هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و پسادکتری آماده همکاری با دانشگاه های قزاقستان در زمینه های آموزشی، پروژه های مشترک تحقیقاتی-کاربردی و خدمات آزمایشگاهی است.

وی عنوان کرد: دانشگاه خوارزمی تاکنون با دانشگاه های خارجی متعددی قرارداد همکاری امضا کرده است و این اقدام یکی از راه های توسعه علمی،آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها محسوب می شود که با تبادل استاد و دانشجو، ارائه ظرفیت های علمی دانشگاه به سایر دانشگاه های جهان و بهره مندی از امکانات و خدمات متقابل همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه خوارزمی برای پذیرش دانشجویان قزاقستانی

آمادگی دانشگاه خوارزمی برای پذیرش دانشجویان قزاقستانی