مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-06ورزشي

پیش بینی حضور 3 ورزشکار کرمانشاهی در پارالمپیک پاریس


رییس هیات جانبازان و توان یابان استان کرمانشاه پیش بینی کرد، در پارالمپیک 2024 پاریس دو تا سه ورزشکار کرمانشاهی حضور داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات جانبازان و توان یابان استان کرمانشاه پیش بینی کرد، در پارالمپیک 2024 پاریس دو تا سه ورزشکار کرمانشاهی حضور داشته باشند.

عزت الله پرنیان در دیدار امروز(15 آبان) نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان با ورزشکاران مدال آور بازیهای پارآسیایی هانگژو، بااشاره به حضور چهار ورزشکار و دو مربی کرمانشاهی در این رقابت ها، اظهارکرد: در این رقابت ها یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه و مسعود امامی در رشته والیبال نشسته مدال طلا و هرمز صیدی در رشته پرتاب نیزه و شهلا بهروزی راد در رشته پاراکانو قایقرانی مدال نقره کسب کردند.

وی که به عنوان مربی تیم ملی پارادوومیدانی ایران به این مسابقات اعزام شده بود، افزود: البته ما از خانم بهروزی راد و آقای صیدی هم انتظار کسب مدال طلا را داشتیم که متاسفانه به علت بدشانسی از کسب خوشرنگ ترین مدال بازماندند.

رییس هیات جانبازان و توان یابان استان در ادامه به وجود 300 تا 400 ورزشکار جانباز و توان یاب در سطح استان اشاره کرد و گفت: این ورزشکاران در رشته های مختلفی همچون وزنه برداری، دوومیدانی، قایقرانی، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و بوچیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 3 ورزشکار کرمانشاهی در پارالمپیک پاریس

پیش بینی حضور 3 ورزشکار کرمانشاهی در پارالمپیک پاریس