مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-21اقتصادي

داستان کوک چهارم چیست؟ (فیلم)


کفاش کار را شروع کرد یک کوک دو کوک سه کوک و تمام بعد یه نگاه عمیقی به کفش کرد و دید اگه یه کوک دیگه بزنه کفش بسیار بهتر میشه و این کفش دیگه برای صاحبش یک عمر کار میکنه از یه طرف به صاحب کفش سی تومان طی کرده و نمی تونه بابت کوک اضافه پول بیشتر بگیره از یه طرف .

- کفاش کار را شروع کرد یک کوک دو کوک سه کوک و تمام بعد یه نگاه عمیقی به کفش کرد و دید اگه یه کوک دیگه بزنه کفش بسیار بهتر میشه و این کفش دیگه برای صاحبش یک عمر کار میکنه از یه طرف به صاحب کفش سی تومان طی کرده و نمی تونه بابت کوک اضافه پول بیشتر بگیره از یه طرف دو دله که نمی دونه کوک چهارم را بزنه یا نه؟  علامه محمد تقی جعفری تمثیل زیبایی داره لطفا بخونید:  میگن یه آقایی کفشش پاره شد ،کفشش را برد کفاشی و کفاش گفت که این سه تا کوک میخوره و هر کوک ده هزار تومان که در نهایت میشه سی هزار تومان .

صاحب کفش سی تومان را داد و رفت که یک ساعت بعد بیاد کفش رو ببره کفاش کار را شروع کرد یک کوک دو کوک سه کوک و تمام بعد یه نگاه عمیقی به کفش کرد و دید اگه یه کوک دیگه بزنه کفش بسیار بهتر میشه و این کفش دیگه برای صاحبش یک عمر کار میکنه از یه طرف به صاحب کفش سی تومان طی کرده و نمی تونه بابت کوک اضافه پول بیشتر بگیره از یه طرف دو دله که نمی دونه کوک چهارم را بزنه یا نه؟ اینجا کفاش گیر کرده بین صدای دلش و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان کوک چهارم چیست؟ (فیلم)

داستان کوک چهارم چیست؟ (فیلم)