مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-02ورزشي

رقابت بیش از 70 تیم در رویداد تولید محتوای بسیج قم


دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم از رقابت بیش از 70 تیم در این رویداد خبر داد و گفت: در این رویداد حدود 20 تیم از خواهران حاضر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمدصادق اسلامی در حاشیه برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز رقابت تیم ها در این رویداد، اظهار داشت: پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به صورت حضوری در سه بخش بازی سازی، پویانمایی و نرم افزار صبح امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: این رویداد یک ماراتن 48 ساعته در مرحله استانی است که در آن توسعه دهندگان بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و تولیدکنندگان پویانمایی از سراسر کشور در دو مرحله استانی و کشوری گرد هم آمده و با یکدیگر رقابت می کنند.

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم با اشاره به تعداد تیم های حاضر در این رقابت، گفت: در این رقابت بیش از 70 تیم حاضر هستند که حدود 20 تیم را خواهران تشکیل داده اند.

وی اضافه کرد: تیم های شرکت کننده از نفرات 3 تا 5 نفره تشکیل شده اند که به صورت سرجمع حدود 350 نفر هستند.

اسلامی در ادامه با اشاره به سوژه های بازی های ویژه تلفن همراه، گفت: قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت و اقوام ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 70 تیم در رویداد تولید محتوای بسیج قم

رقابت بیش از 70 تیم در رویداد تولید محتوای بسیج قم