مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-29فرهنگي

تفاوت زمین تا آسمان چندلر بینگ فرندز تا متیو پری واقعی


متیو پری یکی از 6 شخصیت اصلی سریال فرندز و در بسیاری از لحظات خنده آورترین آنها بود، شخصیتی که در چندین نظر سنجی بین همان 6 دوست بامزه نقش چندلر بینگ او به عنوان محبوبترین انتخاب شد.

- عصر ایران ؛ نهال موسوی - خبر کوتاه است متیو پری بازیگر ایفای نقش چندلر بینگ سریال فوق محبوب دوستان یا فرندز (Friends) درگذشت، البته با سایه ای از شک و گمان درباره نوع مرگ او که آیا خودکشی کرده است یا بهرقتل رسیده و یا خیر مرگ طبیعی و .

برای کسانی که سریال فرندز را دیده اند قطعا این اتفاق بسیار غم انگیز است چون متیو پری یکی از 6 شخصیت این سریال و در بسیاری از لحظات خنده آورترین آنها بود، شخصیتی که در چندین نظر سنجی بین همان 6 دوست بامزه نقش او به عنوان محبوبترین انتخاب شد.

شاید بزرگترین تفاوت او در زندگی شخصی خود با آن 5 بازیگر دیگر، این بود که او اعتیاد شدید داشت و به همین دلیلی یک نوع خودویرانگری همیشگی با او همراه بود، چه در زمان بازی در سریال فرندز و چه بعد از آن.

متیو پری بر خلاف شخصیت ساده و کارمند متاهل در سریال فرندز در زندگی شخصی خودش بسیار پر فراز و نشیب بود و با غم ها و شادی های بزرگی در زندگی مواجه شد، همانطور که او در کتاب زندگینامه خودش به آن اشاره کرده است و حتی اسم کتاب دوستان، معشوقه ها و آن فاجعه ی بزرگ هم بسیار شبیه به آنچه در زندگی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت زمین تا آسمان چندلر بینگ فرندز تا متیو پری واقعی

تفاوت زمین تا آسمان چندلر بینگ فرندز تا متیو پری واقعی