مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-18بين الملل

تحولات غزه، محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رییس جمهوری آمریکا


امیر قطر و رییس جمهوری آمریکا در جریان گفت وگوی تلفنی با یکدیگر، تحولات غزه، تلاش های کنونی برای ورود کمک های بشردوستانه و مسأله اسرای صهیونیستی نزد جنبش حماس را مورد بررسی قرار دادند.

- امیر قطر و رییس جمهوری آمریکا در جریان گفت وگوی تلفنی با یکدیگر، تحولات غزه، تلاش های کنونی برای ورود کمک های بشردوستانه و مسأله اسرای صهیونیستی نزد جنبش حماس را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاخ سفید با صدور بیانیه ای اعلام کرد، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر تماس تلفنی برقرار کرد و دو طرف در جریان این تماس تلفنی درخصوص تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین، روابط راهبردی میان دو کشور و راه های حمایت و توسعه آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این بیانیه همچنین آمده است، امیر قطر و رییس جمهوری آمریکا درباره تحولات منطقه ای و بین المللی و تلاش های کنونی برای افزایش ورود فوری کمک های بشردوستانه به غزه با یکدیگر گفت وگو کردند.

بایدن و تمیم بن حمد آل ثانی همچنین موضوع آزادی تمامی اسرای صهیونیستی نزد جنبش حماس بدون هیچگونه تاخیری را مورد بررسی قرار دادند.

رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه نسبت به امکان دستیابی به توافق برای آزادی برخی اسرا در غزه میان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی ابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات غزه، محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رییس جمهوری آمریکا

تحولات غزه، محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رییس جمهوری آمریکا