مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-30ورزشي

حمله نماینده مجلس به سلبریتی ها و ورزشکاران


نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در داخل کشور خودمان هم شاهد بودیم که سال گذشته برخی از ورزشکاران ، بازیگران ، سلبریتی ها و دانشجونماها بابت مرگ یک خانم چندین ماه کشور را به آشوب کشاندند و سوالمان از این افراد آن است که الان کجا هستید؟ آنان اگر حسن .

- نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در داخل کشور خودمان هم شاهد بودیم که سال گذشته برخی از ورزشکاران ، بازیگران ، سلبریتی ها و دانشجونماها بابت مرگ یک خانم چندین ماه کشور را به آشوب کشاندند و سوالمان از این افراد آن است که الان کجا هستید؟ آنان اگر حسن نیت دارند و از مرگ یک انسان برافروخته و ناراحت می شوند، پس الان هم باید بابت مرگ بیش از 1500 زن فلسطینی و علیه رژیم صهیونیستی موضع گیری کنند.

 یک نماینده مجلس گفت: اگر ما شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهیم، به این علت است که آنان سالیان سال است که بر مردم جهان ظلم و ستم می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سیدمحمود نبویان عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد شورای امنیت و سازمان ملل در وقایع اخیر و عدم حمایت از فلسطین، گفت: نهادهای بین المللی واکنشی جدی علیه اقدامات رژیم صهیونیستی نشان ندادند و به وظایف خود به خوبی عمل نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله نماینده مجلس به سلبریتی ها و ورزشکاران

حمله نماینده مجلس به سلبریتی ها و ورزشکاران