مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-05فرهنگي

تاریخ مازندران با هنر رسانه ای فرهنگ سازی شود


قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: امید است با فرهنگ سازی خوب و متقن تولیدات خوب هنری رسانه ای، سینمایی ساخته شود.

- ایسنا/مازندران قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: امید است با فرهنگ سازی خوب و متقن تولیدات خوب هنری رسانه ای، سینمایی ساخته شود.

سید محمدهاشمی امروز، 14 آبان در مراسم روز مازندران که در روستای صالحان بخش کجور شهرستان نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه استان مازندران به عنوان نخستین نقطه شکل گیری حکومت علویان به عنوان بزرگ ترین افتخار مردم این خطه از شمال کشور است، اظهار کرد: نام نیکی که در مازندران به جای باقی مانده به واسطه شماهایی است که پایه گذار حکومت علوی و حکومت شیعی بودید که مستقل از ظلم و جور حکومت عباسی در این خطه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه نام گذاری این ایده خوب سبب شده این افتخار بر شما و به نام شما باقی بماند، افزود: مردم مازندران افتخارات زیادی دارند و این سرزمین همواره سرزمین علم، فقاهت وعرفان بوده است و از طرفی سرزمین شهادت و رشادت است.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به نظرم یکی از آخرین افتخارات شما مردم مازندران در دفاع از حرم اهل بیت است که به لحاظ تعداد شهدای مدافع حرم این استان در کشور کم رقیب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ مازندران با هنر رسانه ای فرهنگ سازی شود

تاریخ مازندران با هنر رسانه ای فرهنگ سازی شود