مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-13سياسي

مجلس و صداوسیما برای خودی ها؛ خانم کارشناس راست می گفت


حذف نیروهای سیاسی مخالف دولت رییسی از انتخابات آینده مجلس، بازهم این فرضیه را تایید کرد که برخی به دنبال خالص سازی سیاسی هستند و حتی صدای مخالفان اصول گرا را هم بر نمی تابند.

- عصرایران؛مصطفی داننده- هیئت های اجرایی وزارت کشور که قبل از شورای نگهبان صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس را بررسی می کند، تقریبا هر نامزدی که کمی با دولت رییسی زاویه داشت و نقدی علیه دولت انجام داده بود با مُهر عدم تایید روبرو شد.

البته در این میان برخی به دلیل محکومیت قضایی تایید نشدند که برای همگان قابل فهم است.

خیلی از این جامانده ها در ادبیات سیاسی ایران در دسته اصول گرایان تعریف می شوند و این یعنی حتی اصول گرایان منتقد وضع موجود هم راهی به پارلمان آینده ایران ندارند همانطور که علی لاریجانی اجازه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را پیدا نکرد.

بسیاری از ناظران سیاسی مجلس یازدهم را هماهنگ با دولت می دانستند که اجازه نداد در این مدت خم به ابروی رییسی و همکارانش بیاید اما به نظر می رسد برای تصمیم گیران همین حد هم کافی نیست و آنها کسانی را می خواهند که حتی کوچک ترین مخالفتی با دولت هم نداشته باشند و هم صدا و هم نوا باشند مثل یار دبستانی! اگر می خواهید بدانید جه می گویم به تصمیم صداوسیما برای تغییر ناگهانی تیم سازنده برنامه به افق فلسطین نگاه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و صداوسیما برای خودی ها؛ خانم کارشناس راست می گفت

مجلس و صداوسیما برای خودی ها؛ خانم کارشناس راست می گفت