مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-05اقتصادي

مراجعه روستانشینان به نانوایی های شهر سنگان، مهمترین مشکل خبازان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خواف گفت: کمبود کارگر ماهر، مراجعه روستاییان به نانوایی های شهر برای خرید نان و عدم تطبیق ساعات کار با سهمیه از جمله مشکلات مطرح شده از سوی خبازان شهر سنگان اعلام شده است.

- حسین اسدی در گفت و گو با ایسنا از اجرای طرح ضربتی سنجش عملکرد و بازرسی از نانوایی های شهر سنگان، برای واکاوی عملکرد نانوایی های این منطقه خبر داد و افزود: در راستای اجرای این طرح، عملکرد نانوایی های شهر سنگان، از سوی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و با مشارکت اعضای کارگروه آرد و نان و بخشداری سنگان به صورت شبانه روزی از نظر کیفیت و کمیت نان در مدت یک هفته مورد رصد، پایش و بازرسی قرار گرفت.

وی در همین خصوص اظهار کرد: در نشست توجیهی که با متصدیان نانوایی های شهر سنگان برگزار شد، ضمن تحسین تلاش خبازان، نقاط قوت و ضعف عملکرد نانوایی ها تشریح شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خواف گفت: با توجه به اینکه دولت سیزدهم با صرف هزینه های بسیار زیاد، آرد مورد نیاز برای تهیه نان مردم را تأمین می کند، نانوایان باید با تلاش مضاعف و دقت، نان باکیفیت به شهروندان تحویل دهند.

وی با بیان اینکه سهمیه آرد شهر سنگان ماهیانه حدود 100 تن بوده و باید روزانه 22 هزار قرص نان در سه نوبت پخت و به مردم عرضه شود، یادآور شد: دولت از اسفندماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روستانشینان به نانوایی های شهر سنگان، مهمترین مشکل خبازان

مراجعه روستانشینان به نانوایی های شهر سنگان، مهمترین مشکل خبازان