مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:202023-10-23سياسي

لغو مجوز 2 دفتر خدمات گردشگری در خراسان جنوبی


معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از لغو و تعلیق مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی عربی، معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی  امروز به رسانه ها اعلام کرد: در جلسه کمیته فنی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری استان با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی لغو و تعلیق شد.

  وی  افزود: مجوز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سپهر گشت آسیا به استناد ماده 24 آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل عدم فعالیت و به درخواست خود شرکت لغو شد.

  معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی ادامه داد: مجوز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری میناب سیر شرق نیز به استناد بند پ ماده 20 آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بدلیل عدم فعالیت سیاحتی و گردشگری در بیش از 6 ماه گذشته به مدت یک ماه تعلیق شد و در صورت عدم فعالیت پس از مدت مقرر مجوز این شرکت لغو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مجوز 2 دفتر خدمات گردشگری در خراسان جنوبی

لغو مجوز 2 دفتر خدمات گردشگری در خراسان جنوبی