مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-28فرهنگي

اینترنت هدیه خبرنگاران فعال می شود


با پیگیری هایی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینترنت هدیه خبرنگاری برای آن دسته از خبرنگارانی که جا مانده بودند توسط اپراتورهای همراه اول و رایتل فعال شده است.

- پیگیری های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نتیجه رسید و اپراتور ایرانسل هم اینترنت هدیه خبرنگاری را برای خبرنگاران فعال می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با پیگیری هایی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینترنت هدیه خبرنگاری برای آن دسته از خبرنگارانی که جا مانده بودند توسط اپراتورهای همراه اول و رایتل فعال شده است.

  این معاونت همچنین پیگیر فعال شدن اینترنت خبرنگاری توسط اپراتور ایرانسل بود که قرار شده با تاخیر اندکی پس از همراه اول و رایتل فعال شود.

  ثبت نام اینترنت خبرنگاری از روز 17 مرداد و از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آغاز شد.

  خبرنگاران از 17 مرداد ماه به مدت یک ماه فرصت داشتند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.

از سال 98 اپراتورهای تلفن همراه با همکاری وزارت ارتباطات به مناسبت روز خبرنگار (17 مرداد) بسته 200 گیگ اینترنت رایگان را برای آن ها فعال می کنند.

  وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات پیشتر اعلام کرده بود خبرنگارانی که از ثبت نام اینترنت خبرنگاری جا مانده بودند، می توانند پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت هدیه خبرنگاران فعال می شود

اینترنت هدیه خبرنگاران فعال می شود