مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-11سياسي

تلاش برای کسب عنوان هفتمین شهر خلاق کشور برای تبریز


مدیر شهرهای خلاق کمیته ملی یونسکو با بیان اینکه تلاش می کنیم عنوان هفتمین شهر خلاق کشور را به تبریز اختصاص دهیم، گفت: ایده هایی بر مبنای ادبیات و حوزه هایی که تبریز در آن خوش می درخشد، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شهرهای خلاق کمیته ملی یونسکو با بیان اینکه تلاش می کنیم عنوان هفتمین شهر خلاق کشور را به تبریز اختصاص دهیم، گفت: ایده هایی بر مبنای ادبیات و حوزه هایی که تبریز در آن خوش می درخشد، مطرح شده و امیدواریم با همکاری رسانه های استان به این موفقیت دست یابیم.

میکاییل نظری با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: شهرهای خلاق کشور ایران شامل 6 شهر بوده که این شهرها به زیرمجموعه 121 شهر خلاق یونسکو متصل است و هر شهری در حوزه های مختلف در جمع شهرهای نمونه و خلاق ثبت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برازنده نیست که فقط شش شهر در کشور ما در این زمینه به ثبت جهانی برسد و باید تعداد آن زیاد شود.

وی تشریح کرد: این رویداد سخت نبوده و فقط باید یک سری از استانداردها بر مبنای یونسکو رعایت شود، البته با هم پایی ارگان های متولی در این امر، دستیابی به هدف نزدیک تر است.

نظری تاکید کرد: ارگان های متولی باید یک سری زمینه سازی هایی انجام دهند و در تمام حوزه ها هم پای سازمان باشند که منظور از هم پایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کسب عنوان هفتمین شهر خلاق کشور برای تبریز

تلاش برای کسب عنوان هفتمین شهر خلاق کشور برای تبریز