مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:402023-10-24سياسي

وظیفه امام جماعت در امتداد ماموریت انبیای الهی است


امام جماعت و امام جمعه در یک سطح وسیع تری ماموریت انبیای الهی را بر عهده دارند، بخشی از این مأموریت در نماز جمعه و بخشی دیگر در مسجد، - ایسنا/لرستان امام جمعه خرم آباد گفت: امام جماعت و امام جمعه در یک سطح وسیع تری ماموریت انبیای الهی را بر عهده دارند، بخشی از این مأموریت در نماز جمعه و بخشی دیگر در مسجد، توسط امام جماعت مدیریت و تدبیر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز دوم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان زاغه که در مصلی نماز جمعه زاغه برگزار شد، اظهار کرد: حضور روحانیت و مسئولان استانی و شهرستان زاغه در آیین معارفه و تکریم، حکایت از اهمیت این موضوع دارد؛ همه باید برای رسیدن به ارتقای فرهنگی و پیشرفتی که نیاز جامعه امروز ماست، برای رسیدن به قله های پیروزی با همدلی و در زیر پرچم ولایت تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت جایگاه تبلیغ افزود: ارسال رسل و بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) برای هدایت، ارشاد، تعلیم و تربیت است.

شاهرخی به آیه دوم سوره مبارکه جمعه هُوَ الَّذی بَعَثَ فِی الأُمِّیّینَ رَسولًا مِنهُم یَتلو عَلَیهِم آیاتِهِ وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَهَ وَإِن کانوا مِن قَبلُ لَفی ضَلالٍ مُبینٍ و بیان سه مأموریت عمده و مهم انبیاء الهی اشاره کرد و افزود: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه امام جماعت در امتداد ماموریت انبیای الهی است

وظیفه امام جماعت در امتداد ماموریت انبیای الهی است