مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-28اجتماعي

پیش بینی اعزام 25 هزار دانش آموز کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور


دبیر قرارگاه راهیان نور استان کرمانشاه پیش بینی کرد، امسال اعزام دانش آموزان استان به اردوهای راهیان نور به 25 هزار نفر برسد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر قرارگاه راهیان نور استان کرمانشاه پیش بینی کرد، امسال اعزام دانش آموزان استان به اردوهای راهیان نور به 25 هزار نفر برسد.

یونس عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی برای آغاز مجدد اردوهای راهیان نور دانش آموزی در استان از 15 آبان و با شروع سال تحصیلی جدید، گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را تا پایان سال ادامه خواهیم داد.

عزیزی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 15 هزار نفر از دانش آموزان استان در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان اعزام شده اند، گفت: پیش بینی می شود این اعزام ها تا آخر سال به 25 هزار نفر برسد که نیمی از اعزام ها به دانش آموزان پسر و نیم دیگر آنها به اعزام دانش آموزان دختر اختصاص خواهد داشت.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته حدود 16 هزار دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور اعزام شده بودند.

وی اشاره ای هم به اعزام دانش آموزان استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور از بهمن ماه داشت و گفت: امسال برآورد می شود شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعزام 25 هزار دانش آموز کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور

پیش بینی اعزام 25 هزار دانش آموز کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور