مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-08اجتماعي

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس فارس


معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید زارعی امروز، 17 آبان در نشست برخط با رؤسا و معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس با اعلام این خبر گفت: شیر رایگان دو روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان فارس توزیع می شود.

وی اظهار کرد: خصوصیات شیر توزیعی شامل شیرپاکتی فرادما (استریل)، نیمه چرب با حجم 200سی سی و دارای رتبه A از نظر کیفی است.

زارعی با بیان اینکه اعتبار هزینه تهیه این شیر از محل هدفمندی یارانه ها تأمین شده است، افزود: این شیرغیرقابل فروش است و حتماً باید توسط دانش آموز مصرف شود.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: شیر رایگان دو روز درهفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان فارس توزیع می شود.

رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی فارس و کارشناسان بهداشت مدارس آموزش و پرورش به عنوان ناظرین کیفی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس فارس

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس فارس