مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:312023-11-08اقتصادي

نختسین و بزرگترین کارخانه پلی اتیلن کشور پس از 5 سال تعطیلی، دوباره زنده شد


به همراه گروه راویان پیشرفت که به همت سازمان بسیج رسانه استان اصفهان از امسال راه اندازی شده است به سراغ کارخانه ای رفتیم که پس از 5 سال تعطیلی امروز توانسته فعل خواستن توانستن است را به خوبی صرف کنند.

اولین و بزرگترین کارخانه ساخت لوله و اتصالات پلی اتیلن در ایران پس از ورشکستگی و 5 سال تعطیلی حالا به همت مدیریت و کارکنان جهادی اش صادرکننده شده است.

این شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آبرسانی سال 1353 در کیلومتر 20 جاده اصفهان مبارکه شروع به فعالیت کرده است.

این شرکت با 5 هزار مترمربع سوله و تکنولوژی، طرح و نقشه خارجی ها با زیرساخت هایی برای یک شرکت بزرگ با 9 خط تولید لوله از سایز 4 تا 450 ساخته شده بود.

شرکتی که از لوله کولر تا لوله هایی با قطر 45 سانتی متر تولید می کرد و در سال 1388 با رکورد تولید بیش از 4 هزار تن و بیش از 160 نفر کارگر به دلیل نداشتن رقیب در اوج بود سهام داران در سال 1393 در پی طمع، بخشی از سهام خود را برداشتند و هرکدام برای خود شرکت زدند و برای این شرکت باسابقه بدهی های بسیار سنگین چند میلیاردی به بار آوردند چک صادر کردند و شرکت ورشکست و 600 پرونده در دادگاه برای این شرکت تشکیل شد.

سید حسین انوری، مدیرعامل این شرکت تولیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: در سال 1393 این شرکت تعطیل می شود و 5 سال تعطیل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نختسین و بزرگترین کارخانه پلی اتیلن کشور پس از 5 سال تعطیلی، دوباره زنده شد

نختسین و بزرگترین کارخانه پلی اتیلن کشور پس از 5 سال تعطیلی، دوباره زنده شد