مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 03:502023-11-09پزشكي

نتایج جدید و عجیب تحقیقات: کلسترول بد، خوب است!


یکی از نویسندگان این مطالعه، اذعان داشت: «هرچند بحث های زیادی پیرامون این یافته ها مطرح است، اما شواهد این تحقیق به طور کامل بررسی شده و می توان به آن استناد کرد.

- یکی از نویسندگان این مطالعه، اذعان داشت: هرچند بحث های زیادی پیرامون این یافته ها مطرح است، اما شواهد این تحقیق به طور کامل بررسی شده و می توان به آن استناد کرد.

آنچه ما در بررسی دقیق سیستماتیک خود دریافتیم، این بود که افراد مسن با سطوح بالای LDL یا به اصطلاح کلسترول بد، عمر طولانی تری داشتند و آمار بیماری قلبی در میان آنها کمتر بود.

نتایج یک مطالعه تخصصی نشان داد که میان افزایش کلسترول بد و مرگ های زودرس در افراد بالای 60 سالِ مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی هیچ ارتباطی وجود ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین از تلگراف، یک گروه بین المللی از کارشناسان مدعی شده اند که کلسترول در افراد مسن باعث بیماری قلبی نمی شود و تلاش برای کاهش و کنترل کلسترول با داروهایی مانند استاتین ها بی فایده است.

اِستاتین ها گروهی از داروهای کاهنده کلسترول خون هستند و معمولاً در پیشگیری از بروز بیماری های قلبی عروقی ناشی از افزایش چربی خون استفاده می شوند.

  یک مطالعه تخصصی متشکل از حدود 70هزار شرکت کننده نشان داد هیچ ارتباطی بین مفهوم کلسترول بد و مرگ های زودرس در افراد بالای 60 سال و مبتلا به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج جدید و عجیب تحقیقات: کلسترول بد، خوب است!

نتایج جدید و عجیب تحقیقات: کلسترول بد، خوب است!