مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 07:202023-11-13ورزشي

فوتبال بندر انزلی نیاز به احداث ورزشگاه بزرگ خارج از شهر دارد


این شهر ساحلی با وجود تیم ملوان و جمعیت زیادی از علاقه مندان به تماشای فوتبال نیاز به احداث یک ورزشگاه بزرگ خارج از شهر دارد.

- ایسنا/گیلان فرماندار بندر انزلی گفت: این شهر ساحلی با وجود تیم ملوان و جمعیت زیادی از علاقه مندان به تماشای فوتبال نیاز به احداث یک ورزشگاه بزرگ خارج از شهر دارد.

محمد پورخوش سعادت روز شنبه 21 آبان ماه در جلسه آسیب شناسی دو بازی اخیر تیم ملوان که در سالن اجتماعات فرمانداری بندر انزلی برگزار شد، با بیان اینکه تیم ملوان در دوره جدید به خوبی ظاهر شده، اظهار کرد: هر چقدر بتوانیم حاشیه ها را کم کنیم و تیم ملوان، مربی، بازیکنان و مدیریت باشگاه با آرامش خاطر به تیم بپردازند قطعا نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را داریم تا برای بازی های آسیایی آینده، بندر انزلی امکان حضور تیم های آسیایی را داشته باشد، افزود: تا آن زمان باید تلاش کنیم مشکلات موجود در فضای ورزشگاه را مرتفع کنیم.

پور خوش سعادت با اشاره به اینکه بندر انزلی یک فوتبال شهر است و آمدن تیم های آسیایی به این شهر ظرفیت و برند این شهر را متحول خواهد کرد، گفت: باید همه با تمام توان در این زمینه تلاش کنیم و تحقق آن مستلزم پرهیز از حواشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال بندر انزلی نیاز به احداث ورزشگاه بزرگ خارج از شهر دارد

فوتبال بندر انزلی نیاز به احداث ورزشگاه بزرگ خارج از شهر دارد